Levering en klachtenregeling

Voor de levering van onze pakketten doen we dienst op de verzendmaatschappij DPD .  We bieden DPD Home (thuislevering) aan.  Deze service houdt meerdere leveropties in: naast de standaard thuislevering ook levering op een veilige plaats of in een afhaalpunt bij afwezigheid.

Bestellingen worden binnen 24u na ontvangst van betaling verwerkt en verzonden (m.u.v. bestellingen geplaats op feest- en weekenddagen). Zodra uw bestelling onderweg is,  ontvangt u een track and trace link waarmee de bestelling kan gevolgd worden. We hanteren de volgende verzendkosten: België en Nederland 6,95 Euro - Duitsland 10,95 Euro - Frankrijk 14,95 Euro - Italië 17,95 Euro

In geval van een retourzending zijn de retourkosten ten laste van de klant.  

Klachtenprocedure
Wij doen logischerwijze ons best om de producten in topconditie aan u te leveren. Toch kan het
voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt
waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij ontvangst van een defect/gebroken product door
levering dient u binnen 48 u melding te maken van deze schade met bijgevoegde afbeeldingen door
te mailen naar info@dahomy.be. Er zal dan zo snel mogelijk een gepaste oplossing voor het
probleem aangeboden worden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u dus aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dahomy.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.